Wake up

hallo!

det va ett tag sen jag skrev här nu, men det har inte funnits någon tid över till det.
i söndags åkte vi iaf till Tallnäs, mitt ute i skogen. det va blandade åsikter, ibland va det askul, och ibland inte kul alls. men sista dagarna ville jag hem. johan och emil är ju asroliga ibland med deras skämt och skratt, jaja nu hinner jag inte med att skriva mer om tallnäs, kanske en annan dag..

direkt när jag kom hem i torsdags blev det att packa på nytt, några timmar senare var det dags att köra mot dalarna, där kusin lina, hanna och moster lisa bor. vi kom runt 22 nån gång, och en stund efter kom min andra moster ann-britt och hennes man. vi hann med att gå ut en snabbis innan.

dags att gå nu, bye / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0