Vätterstranden

hallo,

blir en snabb uppdatering av min dag nu, men började med konfa, redan vid nio. fick gå en timma tidigare eftersom jag skulle in & klippa mig, färgade utväxten och gjorde det lite ljusare, är nöjd iaf.
 
sen hade toni väntat på mig inne i stan i 1 & en halv timma, men tillslut kom jag. vi åkte då ner till vätterstranden och stekte lite, sen blev det molnigt och då bestämde vi oss för att åka ner på stan och leta efter solbrillor, men vi hittade inga snygga. istället köpte vi varsina par foppatofflor, mina andra va för stora kom jag på, nu har jag köpt ett par som nästan är försmå! , blev röd/rosa för min del och gula för tonis.

sen sprang vi in på mackmakeriet och köpte oss varsin baguette som vi tog med oss em och åt i solen på altanen.
hann &så med att ta en sväng med moppen bort till crossbanan innan, dom ville att jag skulle va kranskulla imon, men nej tack (; vill inte krama alla de tre lagen, typ 15 pers.
jag hjälpte till väldigt lite, och sen drog jag mig hemåt för att hämta papas plånbok där hans tankkort va. pkte tillbaka till shell och där stof toni och papa på cyklarna och väntade på mig, dom va påväg hem från crossbanan. fyllde tanken så att jag kan köra direkt imon, utan några stopp.

och mina vänner, GLÖM INTE! LAG-SM PÅ HUSKVARNA MK IMON, 19:00, alltså den banan vid ikeas lager typ. hela svenska eliten är på plats och dom tävlar i lag, passa på nu, när det är så nära !
ring för vägbeskrivning, haha.

ses imon dårå (;  /  tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0