The last time with all this funny together..

.. it´s over now.. :'(

idag var det sorgligt men sant den sista cabaréuppvisningenav alla dom 5 vi har gjort.. det har vart så grymt kul, och alla har vart så duktiga och härliga.. jag kommer sakna detta jättemycket, för så kul som vi har haft, håller med de andra, vi är som en stor familj, och idag va det slut.. skulle jättegärna vilja göra något sånt här igen i nian eller så, det skulle annars va skitkul om vi åkte runt på andra ställen och gör våran cabaré fler gånger så att vi får in lite pengar, då kanske, kanske vi kan köpa kent tillbaka, kommer att sakna han, när vi för en gångs skull har en superbra lärare så ska självklart någon annan ta hans plats, det stör mig .. men han sa iaf att om den nya läraren slutar så får vi kent tillbaka, kanske skulle ställa till det lite för den nya läraren då!? , kent är bäst, och jag var faktiskt nära tårögd när han sa att vi är dom han trivts bäst med..

det var också den sista skoldagen för mig idag, hade faktiskt gärna vart med imon också, man köper speciella kläder, får säga "hejdå" till alla klasskompisar och så, bara den känslan att "nu är det faktiskt sommarlov" ta semster från skolan ett tag.. 
men det ska bli riktigt kul att åka till Paris, träffa syster, åka upp i eiffeltornet, shoppa loss med evelina, flyga - så härlig känsla!, och att bara ha vart där!..

klockan halv 8 imonbitti beger vi oss till stockholm - skavsta där vi ska flyga runt 11. vid 14 någonting så är vi framme i frankrike och där kommer (om det blir som planerat) sofie (syster) och hämtar upp oss. sen stannar vi ända tills på söndag, kommer till stockholm 23,10 har jag för mig.

sen på måndag så måste jag bara få köra moppe, blir tokig på dom dära tanterna inne på vägverket, vad gör dom egentligen? det tar ju år & dar, stig på ejfa sa att det skulle ta fyra dagar innan jag kunde börja köra, men nu har det snart gått 2 veckor, och jag får fortfarande inte köra. har ringt och kollat 3 gånger idag, snart en fjärde..

dags att packa inför imon nu, ha det finfint så hörs vi troligtvis på måndag (;

love / v / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0