SM Västerås

ja, lite uppdatering om hur SM:et i Västerås var..

jag och mama åkte vid halv sju den morronen och jag va allt annat än pigg. men det är klart, när det är crosstävling på G så blir man lite piggare (;
vi missade träningen, men kom precis till heaten.
1:a heatet givk till en början ganska bra, tills han kraschar i ett platå, och jag fattade inte först att det va toni, förrens jag såg att han inte låg kvar på samma placering längre, så jag frågade papa, och han sa att det va toni. men det gick ganska bra med toni, så han fortsatte att åka, men va långt efter & körde upp sig några ålaceringar till en 24:e plats, vilket inte va så bra. själv  han att det va en av dom värsta krascherna i karriären, och han fick lite ont i ryggen.
i 2:a heatet gick det bättre, även att ryggen besvärade lite, men det räckte till en 11:e plats, vilket också kunde blivit bättre än så..
i totalen nu så klättrade han till en 9:e plats, och det är ganska jämnt mellan dom andra, så hoppas att det går bättre på dom sista två tävlingarna. tänk att det bara är två SM-deltävlingar kvar, det har gått så fort! och nu är det inte en enda SM-deltävling på hela juli, men det finns ju andra tävlingar! , speedcross-SM i Kil & Varberg, VM:et i Uddevalla som jag inte kan gå på, gaah! det är så störande. missade SM:et i Eksjö, Mascupen och nu VM:et i Uddevalla, enbart för konfirmationen, varför ska allt planeras samma helg?..

ska ta mig en macka nu, innan jag uppdaterar hur min dag har vart!
bye / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0