Regn..

.. regn, och åter regn. om några dagar är det juli månad, då ska det va värsta sommarvärmen, men vad är detta? hm..

uppe med tuppen idag, tillochmed innan! kuckeliku, klockan är halv sju! upp & duschade, åt och fixade iordning mig, för att åka ner till konfan. mötte upp emelie, och vi tog sällskap den lååånga biten!
nu är det bara två eller tre dagar kvar på konfan, så jäklans skönt att det är över sen, så inte det får styra hela min sommar! visst har vi väl haft kul, men det ska bli skönt!..

kom nyss hem, moppade mig hemåt, jag ar inte åkt moppe sen innan tallnäs kom jag på! det är länge det, men det gick som en dans idag med! förutom att den alltid är sur när jag ska starta den, elliot har sina dåliga dagar &så!

nu ska jag fika vidare ! nyttiga tina...
bye / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0