Midsommardán

hejsan allihopa!

nu, gott folk ska ni få läsa om hur min midsommardag var!:

började med att jag vaknade av att lina sa ganska högt: VA? , då hade hon alltså fått reda på att en 16-årig tjej dött i närheten av där hon bor/känner folk, och hon var förtvivlad stackarn, och det förstår jag eftersom det lika gärna kunde vart en kompis till henne, men som "tur" var inte, men hemskt är det.
frukosten blev sen, och resten av dagen blev lugn...
... till att börja med, tills klockan blev över 18.
- tina, vi ska va hos jonna om 45 minuter!

oh shit, jag hade varken valt outfit för kvällen, ätit middag, eller sminkat mig. blev lite smått panic in the house!
det löste sig tillslut, och vi blev lite sena ner till jonna, där dom fixade iordning sig, (jag ville inte släpa med mig alla mina grejer dit eftersom jag skulle hem dagen efter, så då hade blivit tvungna att hämta det mitt i natten)
lovisa och pernilla kom &så en stund senare, och när klockan blev strax över 21 så åkte vi hem till någon kompis, där vi va en liten stund. sedan började vi gå ner mot dalen, och eftersom dom skulle kolla väskorna där, så sa tjejerna att vi skulle ta allt innan vi gick dit. lina vart väl inte i så god form om vi skulle träffat vår kära moster ann-britt malm, haha. men det var ju tur att våran moster inte kom, då hade det blivit ett herrans liv! det blev ett par skämt om det genom kvällens gång.

väl nere i säterdalen så skulle ju "the boppers"  uppträda, men det var väl inte direkt därför vi kom, haha. jag fick träffa ytterligare några av linas snälla kompisar, dom jag hann med att träffa under kvällen var: pernilla, jonna, lovisa och killar, bl.a simon & simon ;D vad jag kommer ihåg . vi gick nästan direkt till dansgolvet och roade oss!
även om du sa till mig då att om jag ville så skulle jag, annars ge honom en smäll, du ska veta att jag aldrig hade gjort det om du inte sagt att det va okej, och det där var nog ganska oväntat från bådas del, dessutom gjorde jag ju inte det bara sådär, det fanns ju en anledning, det var ju att jag ville.
klockan rullade iaf på och när vi kom hem va klockan straxt efter 3, och jag somnade runt halv 4, sov tre timmar för att sedan gå upp vid halv sju igen nästa dag, SM Västerås! som morgondagens inlägg kommer handla om, orkar inte ta allt på en gång!

detta var allt för mig idag / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0