Lovely

hello everybody!

kom nyss hem då, konfa 9-12.., men det är inte jättelångt kvar nu, så hoppas det går fort.
efter det tog jag elliot hem och nu sitter jag här och keekar godis ! jag är helt otrolig.

brorsan är hemma här ett tag nu, och idag har han lovat att laga middag till mig, undrar vad det blir..
har även testat att köra med hans evs-hjälm , och den funkar jättebra! , enda nackdelen är ju att sånna hjälmar inte går ner under moppen.. men jag vill nog ändå ha en crosshjälm, tycker det är mycket snyggare, lite opraktiskt men ..

har laddat upp lite bilder från Paris nu, men jag laddar nog upp resten ikväll, eftersom det går väldigt segt nu..
ska ta och sätta mig i solen lite,

bye / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0