Interesting thing

har inget bättre för mig just nu, & så hittade jag denna lista på någon främlings blogg:

Tre saker jag inte förstår:
1. att jag inte ens  är ute i solen, så som jag klagat på det dåliga vädret..
2. att jag kan äta så mycket onyttigt utan att explodera i vikten!
3. att det är sommarlov i övermon!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

1. en tom godisburk.
2. den trådlösa telefonen.
3. packlista.


Tre saker jag gör just nu:
1. tänker på paris & min syster.
2. oroar mig för något, vet inte vad.

3. surar på datorn som har sina dåliga dagar den &så, men nu händer det alltför ofta!

Tre saker jag vill göra innan jag dör
:
1. köpa en chihuahua
2. resa till massa ställen, bl.a thailand.
3. leva ett bra liv!

Tre saker jag kan göra:
1. svimma eller i värsta fall dö av värmeslag.
2. springa fem varv runt huset.
3. komma på nåt bättre än att sitta här.

Tre saker jag inte kan göra
:
1. sluta tänka på en söt liten kille.
2. passa tider, detta ligger i släkten, fråga lina!
3. bli av med min allergi.

tack & hej, det var allt för mig! , see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0