City!

hello fans!

ska berätta lite om hur dagen har sett ut för min del tänkte jag, om ni är intresserade så kika neråt!

började med att jag försov mig, vknade halv 9 av att linnea ringde, som tur var! thanks! , blev stressigt, och mama körde ner mig till konfan för att det ösregnade.. där rullade tiden på ganska snabbt idag, måste vart för några av ledarna va borta, haha.
som tur var fick vi sluta några minuter tidigare, och det var ju tur det, så att emelie & jag slapp vänta på bussen i 40 minuter..

väl inne i stan så gick vi till gina för att möta evelina & lisa! gick och åt en pizza & pratade, sen strosade vi vidare i affärerna. hittade en rosa klänning. sen åkte evelina hem, och en stund därefter skulle lisa till frissan! så emelie och jag gick vidare, men bestämde oss en stund efter att åka upp till a6! hittade ett elefanthalsband där :D , köpte &så godis som alltid! och sen tog vi bussen hemåt! missade ju såklart busshållplatsen där vi skulle byta till 25:an, så vi fick gå en bir i regnet till en annan hållplats! smarton på hög nivå! , men vi roade oss med johans skämt från tallnäs på vägen, haha.

väl hemma i norrahammar igen så kom mama och hämtade mig, och emelie tog moppen hemåt! en väldigt rolig dag kan jag lova! alla evelinas negerskämt går ju inte sluta skratta åt, haha. + allt annat kul !

nu ska jag ta & nana, natti natti! / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0