Cabarét

hello!

både igår och idag har vi haft cabarétuppvisningar, askul verkligen.

igår va det för niorna, dom som vi egentligen gjort hela cabarén för, och det blev faktiskt väldigt bra trots att vi var nervösa och lite osäkra på danserna. niorna var ju helt klart den bästa publiken av dom här 3 föreställningarna vi gjort hitills, fina alla va i sina balkläder (:

på våran mix-dans så gick det väl sådär, eller jag kände mig ganska säker, men vi kunde ha övat lite bättre fick jag höra sen.. vi va i skolan från halv 9 på morgonen till 9 på kvällen, så när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, sen somnade jag.
idag fick vi lite sovmorron med, men linnea missade det, så hon kom till mig imorse istället (:

första föreställningen idag va för 6:orna, alltså dom blivande 7:orna. dom satt så tysta och snälla, och jag var inte alls nervös. då gjorde vi bara några nummer, och det blev bra.
efter det så var det dags för att göra hela föreställningen för sjuorna. och det var faktiskt den sämsta publiken måste jag säga. för till att börja med så började dom prata och det var väldigt livat när dom kom in, dom skrek och hade sig. sen när vi gjorde sketcherna så fattade dom inte det roliga, det gjorde ju tillochmed 6:orna. dom var inte ens att jämföra med niorna, för niorna jublade och klappade, man känner så himla mycket mer taggad då, medans 7:orna bara satt där som om dom var förlamade eller något.. men men, nu ska jag inte klaga mer på dom, för några skötte sig iaf!

efter den sista föreställningen fick vi gå hem, så jag och linnea ska äta lite nu, sen ska vi bara ladda, för ikväll är det för föräldrarna, släkt och vänner, så kom vettja! , klockan 19,00, i flahultskolans aula! det kostar lite, men det är vi värda! ska be pappa filma med min videokamera, kul att ha sånt!

ses ikväll ! ,
love / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0