You make my day

heej igen!

är ensam hemma nu, mama & papa är i varberg, och toni & elin åkte och spelade minigolf, så här sitter jag och har hur tråkigt som helst. ringde iaf evelina, så då blev jag genast på bättre humör! häromdagen så sa hon någonting sånt hära: du vet, han med fabbalo-skorna, hahah. jag visste ju vad hon menade, men det blev lite fel i ordförådet ;) det hon menade va buffalo-skor, hahah. du är för rolig du!
sen en sak till, jag frågade om hon visste nån som va vattuman, men evelina säger: men heter det inte vattenmannen? det har jag alltid trott! haha.
vilken tur att jag har dig!
nu ska jag moppa mig iväg ut till jäbo!

love v / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0