Update!

hello fans!

tänkte berätta lite om veckan såhär långt:

¤ måndag: upp ganska tidigt, för att jobba 10-17, och därefter åka hem till jonna lauritzen! hon kom och mötte mig utanför jobbet, och vi körde hem till henne, där jag fick träffa lilla candy, jag vill &så ha hund, nu sparar jag för fulla muggar (; . vi kollade på "torkel i knipa" haha, sen blev det inte så mycket mer, jag åkte hem & sen blev det lugnt tror jag.

¤ tisdag: upp vid halv 10 för att jobba igen, 11-16 drömtid typ. gick väl bra, sen hem och iväg igen, till a6 med mama. Skulle köpa röda leggings till bröllopet, men det fanns inga. Istället blev det en hårklämma, ett par shorts som jag redan har lämnat tillbaka, ja, det va nog inget mer. Sen hem & ringa evelina gumman. vi träffades senare, och hon kom till mig, så sov vi i husvagnen!

¤ onsdag: vaknade ganska sent, sen tog vi en runda på elliot till lovisa, linnea och sen hem & åt. därefter skulle vi till vip & köpa glass som istället slutade med att jag kom ut med en 200g marabou, som tog slut under dagen "/. sen skulle jag skjutsa hem evelina till jäbo, och på vägen mötte vi lisa, emelie & lina! dom ringde sen, och ville hänga på (: , så vi väntade på dom, och sedan åkte vi hem till evelina. satt där och pratade en stund, sen skulle hon träna så jag, lisa, emelie och lina moppade oss hemåt igen, hem till mig en snabbis, sen hem till lisa där det bjöds på tårta & chirre, en fettodag med andra ord! sen åkte vi runt, tankade och handlade godis. sen va det dags att åka hemåt. resten av kvällen blev lugn.

¤torsdag: jobba igen, 12-18. gick hyfsat fort för en gångs skull. sen blev det hem, prova bröllopskläderna och sen fick jag ett sms av.. mama! det stog: -hungrig? jag har baguetter med mig hem! .. det tackade jag ju inte direkt nej till, goda mackmakeriet-baguetter. sen blev det att jag laddade upp en massa konfabilder till bilddagboken, http://tinadahl.bilddagboken.se , kika där om ni vill se.

¤fredag: ja, idag har jag inte hunnit med så mycket, sov till 12, sen upp & äta lite frulle, handla på ica åt mama och sen hem, mötte papa vid shell som va påväg hem från jobbet så att jag kunde låna hans tankkort. Sen hemma nu, och ska snart äta lite..


nej, nu ska jag packa, skriver mer senare!
ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0