Surprise!

heej på er!

jag har vart dålig på att uppdatera på sista tiden, så jag skriver några inlägg nu istället..
ska börja med att berätta om torsdagen:
efter att jag hade vart på konfa så åkte jag in direkt för att jobba till 13-19. när jag kom hem så är brorsan hemma, och det började med att vi satt och pratade lite.. sen ringde tonis telefon..
- brunzell? säger han, konstigt att han ringde va väl tanken, och sen svarar han..
- han kommer få köra VM:et sa jag högt!
- nej, sa pappa, det är nog bara någon EM-tävling som han vill prata om..

efter en stund så möter jag toni, och han pratar fortfarande i telefonen, och mimar till mig -jag får köra VM! jag springer genast ut till köket för att säga till mamma & pappa.
en stund senare har han slutat prata, och toni kommer ut i köket med ett léende..
- jag får va med och racea lite i helgen!..
jag flög på han och gav han minst två kramar tror jag, va kul! nästan rörande faktiskt, det är ju hans dröm, att få köra VM liksom, bland dom allra allra bästa förarna. jag va jätteglad för hans skull, men samtidigt visste jag ju att jag hade konfirmationen på söndagen så om han skulle kvala in så skulle jag inte kunna va där.. "/
jag bestämde snabbt att pappa och jag skulle åka dit på lördagen för att titta på kvalet!
såg fram emot det, kan jag lova (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0