Packa

packa, och packa..

ibland går det så himla effektivt och snabbt att packa, medans det ibland tar en evig tid, när man bara drar ut på det hela tiden, idag är en sån dag. jag har haft hela dagen på mig, och nu har jag fått ihop kanske tre klädesplagg. här har vi den duktiga tina.

måste bara  säga att när jag ätit innan och skulle ställa in allt, så är ju den smarta tina i farten och slår till salladsskålen med ketchupflaskan så skålen åker rakt i golvet, och går i tusen delar. mamma:- ja det va ju synd, den tyckte jag om. nu får du damsuga. och jag kunde bara inte hålla mig för skratt. jag stog där och skrattade & jag försökte bita mig i läppen, men det gick inte sluta skratta. stackars mamma som gillade den där skålen..
det är en sak som både jag & evelina är dåliga på, att skratta när det gäller allvarliga saker, nu va ju inte detta så farligt.

nu ska den duktiga tina komma till skott, och packa klart. har lyckats få på en nybränd cd med, men dvd:n har nog haft sina bästa dagar, man får typ putsa skivorna jättemycket och vrida och vända på dom, sen står det "no disc" då gäller det att ha tålamod att trycka in & ut skivan minst 20 gånger, och jag skämtar inte.

ciao / TINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0