Mot Varberg / Halmstad

godmorgon !

jag har nog aldrig skrivit blogg såhär tidigt, men tänkte att ni ska få ett hum om vart jag håller hus, för nu kommer inte bloggen uppdateras förräns tidigast på måndag.

idag blir det ner till Varberg, toni ska köra cross där, tonight (; det är SM i Speedcross, korta snabba heat, som är mycket roligare att kolla på. ska försöka få honom att fastna på bild med den nya kameran, den kan ju knappast vara sämre än den vi hade innan? jaja, återstår att se. man kunde tydligen ställa in den på sport - för motiv i rörelse! det är ju perfa.

om ni undrar varför jag gick upp redan 05.40, är för att när jag kom hem vid 12 igår så ser jag en lapp på diskbänken där toni skrivit att vi ska åka redan vid 7 på morgonen!, inte nångång på förmiddagen som han sagt innan. så det va ju bara att packa, jag va inte klar på långa vägar, så jag va uppe till halv ett, men somnade inte förrens ett, för att det är så himla varmt på nätterna. nu är jag en aning trött, sitter här och gör det sista, bränner en cd, äter frulle, läser JP och skriver här. har nog aldrig läst posten såhär tidigt! evelina, är du chockad att jag är uppe såhär tidigt? haha. det är inte självmant direkt.
toni och elin har inte ens gått upp än, börjar tveka om vi verkligen ska åka om 20 minuter.
men rätt som det är så säger dom att vi ska åka, så bäst jag gör mig klar nu, har inte sminkat mig eller nåt!

på torsdag kommer evelina, och då blir det rix fm festivalen! sen stannar vi i halmstad till på söndag. det är planerna för tillfället!

ha det underbart,
love v / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0