Kil / Hagfors / Eda

hejsan !

i måndags åkte vi ner mot kil som ligger i karlstad, jag mama & papa åkte från jönköping, toni kom direkt från uddevalla. vi va där sent på kvällen, så det blev nästan sovdags direkt.
morgonen därpå gick vi upp ganska tidigt, för att jag, mama & maria skulle in och shoppa i karlstad! dom hade mer att bjuda på än vad jag trodde, hittade iaf en bikini, en tub-top, en klänning, ett linne, ett halsband och ett hårband, som jag är nöjd med!..
sen efter vi va klara där åkte vi tillbaka ut till crossbanan i kil igen, nu va det ju dags för den tredje SM-deltävlingen i speedcross. toni hade oturen med sig hela kvällen, och i finalen vurpade han, så han slutade bland de sista. men det av bara att ta nya tag, för att fortsätta dom andra tävlingarna dagarna efter.

dagen efter åkte vi mot hagfors motorstadium för ytterliggare speedcross-tävlingar, men inte SM, bara speedcross. där gick det betydligt bättre, och han slutade på en 10:e plats efter en dålig start.
haha, folk måste trott vi vart knäppa, eftersom vi och många andra tejpade för registreringsskyltarna på crossbussarna, men anledningen var att det stals så många crossar där förra året, lettländare kom och tog bara kort på nummerplåten, sen åkte dom hem och snodde crossarna, tom 40 mil därifrån. så alla var extra duktiga med att låsa, tråkigt att man inte kan lite på folk. och en buss med lettländare kom även iår, om inte två. jag tyckte det va superspännande, ni vet hur jag är, så jag skulle hålla koll på dom minnsann! såg ett helt gäng lettländare med kameror som genast blev misstänksamma!

vi sov där, sen dagen därpå, på torsdagen åkte vi mot eda som låg nära norska gränsen. där gick det ännu bättre, och oni slutade på en 6:e plats. jättebra, med tanke på att han har mindre hojj än dom flesta andra. totalplaceringen när man räknat ihop alla dagarna blev en 8:e plats. kil gick inte så bra, men i hagfors och eda gick det riktigt riktigt bra !
sen på torsdagskvällen när tävlingen va klar så drog vi direkt hem, för att jag skulle jobba idag. vi kom hem 3 inatt, och jag skulle jobba 10-19, så det har vart en hård dag! upp och jobba 10-17 imon igen, så bäst att jag lägger mig nu.. det har iaf vart en trevlig resa (;

nattinatti / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0