Asleep

godmorning!

kom nyss hem från höglund´s family. vi va där igår, dahl´s family va bjudna dit. trevligt! jag och evelina kollade först på "mean girls" med lindsay lohan, den va rätt bra. sen moppade oss iväg till norrahammar runt 22 för att se om det fanns något kul att hitta på, men hela samhället va dött, tills vi åkte förbi vip, där vi stannade en snabbis och pratade lite. sen körde vi vidare hem mot mig, och då hörde vi av oss till några, men alla hade annat för sig ! så vi moppade oss hem till jäbo igen, och shit vad grodor det va på vägen! somnade väl halv 3, och lite otur hade vi allt med oss igår.

sen vaknade vi vid 10 idag och gick upp och åt lite frulle, sen moppade jag mig hemåt.
kanske ska träffa evelina idag med, men tänkte att jag skulle va lite duktig nu, och lägga ut en annons på: 2 cyklar, en studsmatta och en bäddsoffa.

bye / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0