31 Juli

hola !

hoppas allt är bra, det är det iaf med mig, lite trött bara ..
steg upp vid 9,20 för att va klar att åka vid 10, men jag trodde inte vi skulle komma iväg redan då, så jag stressar inte, haha.

dagen ser iaf ut så att jag och evelina ska ha en shoppingdag på stan idag (:
evelina cyklar in, ställer cykeln på hennes mama´s jobb, sen tar jag moppen in, och sen åker hon med mig hem!

nu ska vi åka vid 11, så jag har inte så bråttom! men det kanske ändå är bäst att fixa iordning mig & äta nu, så kan jag göra vad jag vill sen, istället för att stressa som jag har gjort varje morgon den närmsta veckan.. tina dahl i ett nötskal! kommer på tusen onödiga saker före det viktiga.

nu ska jag kila, & om ni tillbringar hela dagen vid datorn, så släng in ett öga på http://tinadahl.bilddagboken.se , nu finns lite nya bilder (:

ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0