30 Juli

heejsan!

har blivit dålig på att uppdatera, men jag ska skärpa mig vänner!
ska börja med att berätta om fredagen: skulle jobba 10-19, det segaste, helt klart.. men sen fick jag en chock mina vänner, lina, hanna & lisa kommer intrampandes, "hej tina " my god! , där står mina kusiner från dalarna, inte direkt vad hag hade väntat mig. jag visste ju att dom va i jkpg, men ändå.. pratade en snabbis, och kramade om varandra, sen åkte dom vidare. det va allt jag fick se av min lina, hon skulle stannat hos mig, men för er som inte känner våra mammor, så är det så att dom är sämst på att planera, så dom åkte hem till lappland igen, och lina kommer troligtvis ner lite senare. :) saknar dig!

lördag: började med att jag fick ta mig upp tidigt ur sängen för att jobba 10-17.. efter det kommer jag inte riktigt ihåg, men det blev lugnt har jag för mig..

söndag: upp tidigt igen, för att jobba 11-18.. segt, men bra med money. fick ju ett & annat besök på macken, pinsamt! där står jag i mina supersnygga kläder .. efter det blev det en moppetripp i nhr.

måndag: idag med andra ord. jobbade 11-17, härlig tid! jobbade med linda, som jag aldrig jobbat med innan, men det blev mycket roligare att jobba iaf. kom in en äckelgubbe med "/ , man träffar så mycket människor, och man vet inte alls vilka dom egentligen är.. lite läskigt. dagen rullade på, sen hem och försökte få med mig evelina ut, men vi kom tillslut fram till att vi ska ta det imon, då blir det en shoppingdag på stan! måste iaf köpa underwear´s.

nu har jag inget mer att skriva, ska väl lägga mig i tid idag, även att jag är ledig imon, men vi skulle åka redan vid 10 !? ;D

puss / tina


Kommentarer
Postat av: lina

haha, aa, vi får se om jag hinner.. känns lite stressigt, skolan börjar ju om tre veckor :O mah.

2007-07-31 @ 15:32:40
URL: http://linaanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0