17 Juli

hejsan!

egentligen skulle jag vart påväg till varberg nu, men det blev andra planer.. jag ska åka med toni och elin imon istället, för jag känner att det blir lite ont om tid. jag har inte packat klart på långa vägar, och det finns inte en chans i världen att allt får plats i den väskan..

dagen började med att jag klev upp halv tolv, sen gick jag direkt till datorn för att kolla vart min kamera befann sig, då hade den kommit till konsum i norrahammar, men jag hade inte fått sms:et, men några minuter senare  kom sms:et. så jag åt lite frukost, sen åkte mama och jag ner och hämtade det, sen åkte vi till konsum i hovlätt och handlade. kameran va större än vad jag hade tänkt mig, men världens minsta för att va så mycket zoom, så då får det allt duga. den verkar bra, och jag har tagit några bilder. 

skönt att jag fick kameran innan vi åkte ! nu ska jag fortsätta packa.
ciao /  tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0