1 Augusti

yes, hey förresten ;D

idag till att börja med blev det ju stan med evelina, lisa hängde också på, och kul hade vi, som vanligt! det blev endel skratt ;D . slutade iaf med att jag kom hem med en luvtröja från bobbys, wesc & en typ klänning från hm. jag tror jag ska ha det iaf, får se!

efter det blev det hem, sen fixa iordning lite, sen moppa mig till lovisa. måste säga det, att jag va först, rekord! sen kom evelina, och sen jannike. vi åkte och hämtade pizza & sen hem till mig & hämtade mina filmer, så vi bestämde oss för att kolla på dreamgirls. det va någon slags musikal-film, och den va lite lång, sådär bra.
sen blev det att jag och jannike tog sällskap & moppade oss hemåt, och nu har jag hamnat här..

men det blir kortvarigt, för jag ska upp &  jobba imon "/ , kl.12-19. efter det måste jag hem & städa, ser ut som en stormvind har vart här, och blåst ala saker huller om buller, haha illa.

gonatt / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0