skiing ;)

ja, igår va det skidkväll som familjen Johansson ordnar varje år, sluta inte med !, för det är askuwl  (:
det va riktigt trevligt, jag åkte det mesta med eveliina , som trillade i liften en gång, haha. jag trillade i den svarta backen, skidorna ville liksom inte åt samma håll :D .
tog en paus och åt samtidigt som melodifestivalen va, sanna & andreas va väl okej iaf (:
sedan ut igen, hon i liften tror jag tröttnade lite på oss, men btw , vi va ju trevliga!
syster åkte snowboard med, tyckte allt att hon va duktig för att va första gången ;)

idag va jag först i kyrkan, man skulle va sån där som hjälpte till. kul att det bara va två i våran grupp där, jag fick hålla någon bok.
sedan hem, åt lite & sedan åkte jag till Jonna (: , fick prata massa problems & hjälpa henne, finns alltid ;D
sen så nu är jag hemma igen.

imorron blire då första dagen på Bobbys ;D trevligt värre!,
på scandic fick jag en t-shirt som det står scandic på ryggen på, och sen fick jag god mat & lite frukost varje dag :)

ha det fint, hörs imon! , bye / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0