sista praodagen .

tjoo!

idag va det då sista praodagen för mig på scandic. det har vart både kul & omväxlande (:
det började med att jag va i frukosten idag, precis som alla andra dagar, men sedan gick jag ner till receptionen några timmar & skulle kolla hur det va där, det verkade kul men svårt att lära sig allt.
sedan så ville jag kolla på några rum, så gick med städerskan & jag fattade knappt vad hon sa, hade ganska mycket brytning, men jag chansade lite. fick kolla på en av hotellets tre sviter, och det var grymt fint, det va gammaldags stil därinne. jag skulle fått kolla på dom andra två med, men dom va upptagna. lite synd.

nu så sitter jag här, jag & evelina ska snart gå på bio, trevligt (:

ciao // tina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0