Prao .

Ja, så sant som det är sagt. det är prao imorn, och jag har fortfarande inte fått tag på några byxor. "/
Ingen som har ett par extra åt mig ? :D
Det konstiga är, att när mina syskon (sommarjobbade iofs), så fick dom låna byxor. btw , det löser sig tillslut.

det jag vet änsålänge är att jag börjar kl. 07.00 imornbitti, jippi! , inte så bra för min del, eftersom jag har lagt mig 2,3 & gått upp tidigast 11 alla dagar på lovet, förutom idag. så det blir inga mer uppesittarkvällar för mig, haha. jag har ingen aning om när jag slutar heller, bra tina!

men nog om det. veckan efter blir det ju sovmorron , till 10 iaf. (:

och äntligen, min evelinabejbi kommer hem imorron, så kanske blir att träffa henne på tisdag, något jag verkligen ser fram emot. v , & brun som en apa kommer hon att vara, är heelt säker på den saken :D . så imorn blir det att sola igen, snart cancer ? "/

Morgonen idag har jag tillbringat i kyrkan, på gudstjänst. haha. & sen ska jag till kyrkan en gång till, ikväll , för komfan, känner att jag ligger lite efter., kyrknörd ? haha.
allt för mig för idag, önska mig lyckatill imorn, hoho. // tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0