my hair .

tjoo,

mitt hår ser inte alls ut som innan, det är inte lika blondt längre , och det har hänt på nåt jädrans vänster, för jag gick in till camilla på klippoteket idag ( min frisör ), och hon säger att när man bleker ett hår kan det aldrig försvinna, men mitt har ju blivit mörkare, för det ser asfult ut när jag har det andra håret i nu, och det som va precis i färg innan. så funderar på hur jag ska göra nu, antingen köpa nåt speciellt shampoo, eller bleka det hemma. nog om det.
praon idag va väl okej, bara att jag är alltför trött. och jag kom naturligtvis inte i säng tidigt igår heller, och nu börjar det bli sent. jag tappade en kopp med, men på dom andra kopparna så den gick bara sänder lite, men ingen märkte det.
juste ja! lärarna skulle ju komma och hälsa på oss. hah, dom kan ju få sig ett gott skratt när jag står där helt fullkittad med finbyxor, scandic-tröja, förkläde och mössa, !

nu ska jag nana, natti natti /  Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0