Life is not easy .

Pratar med Lina i telefon nu, stackarn <3 , men som sagt, tider förändras honey, ibland till det bättre, ibland till det sämre, sånt är livet.
har precis gjort pannkakor åt mig & bror min .

Danmark / Tyskland va jättekul, det roligaste hittils på lovet, shoppade inte alls mycket, som jag trodde, det blev iaf en Armani-parfym, filmer, en t-shirt, 2 armband.

hinner inte skriva så mycket mer nu, ska umgås med bror min lite, det är ju sista helgen han är här hemma, innan han flyttar till Udevalla, och sen åker han till Italien med Elin för att träna cross i en månad, fuskisar !
sa till han att han gärna fick köpa en parfym åt mig iaf , Dolce & Gabbana (: . så hoppas på det :)
ska dra härifrån nu, love / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0