Första praodagen .

Första praodagen idag då. Mycket trevligt :) , hade ju aldrig vart där innan, denna veckan är jag på Scandic Portalen, i frukosten. men det gick bra, förutom att jag tappade ett löskokt ägg på golvet, splaaat blev det typ , men jag hann att slänga det innan nån såg :D .
jag började ju som sagt var vid 7 & det ledde ju till att klockan ringde upp mig vid halv 6 . när papie skulle skjutsa in mig så startar ju inte bilen heller, dom fick hämta den med bärgningsbil sen, men vi tog tonis bil istället (: .
Jag kom in i receptionen, hade inte en aning om vart jag skulle, men hade ju min kusin där någonstans, vilket kändes tryggt, så jag va inte alls nervös. gick & sa i receptionen: -hej! jag ska praoa med marie limenholt i frukosten . han svarade: - nämen jaha vad trevligt , då tar du hissen upp till plan 4 sen går du in & skriker "shoohoo, här är jag" .  & då började ju jag skratta , han va ju heelskön :)

jag går in & ser marie, yees! säger  "hej" och dom blir förvånade över att jag va där redan vid 7. dom satte mig i arbete lite, men det va helt lugnt. bara 25 gäster, och imon så kommer det 100-150 gäster!.. sedan så gick jag & handlade med sara, en jättegullig tjej, & ja, med dagen är jag helt nöjd (:  .
slutade vid 13, så det blev ner på stan en sväng, sedan upp till a6, skulle kolla in alla, men hittade inte så många. träffade på linn där med (:

nej, nu ska det bli en film, sedan sovdags! det gick knappt att komma upp i morse. nattinatti / tina dahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0