fettisdagen / semmeldagen .

äntligen! jag fick träffa evelina igen, hela två veckor utan henne. hon hade haft det bra iaf, man kan väl inte så mycket annat än att ha bra i det underbaraste thailand.
jag slutade vid ett, därefter så gick jag bort till synsam där jag hittade evelina bland en massa kartonger ;D
stog & pratade en stund, och vi skulle ses när hon hade slutat (: .
jag gick på stan själv sålänge, och sedan ringde hon, då gick vi till bernards för att köpa semlor & varm choklad, satt där och tjötade en stund & sedan så gick vi vidare, kollade lite & så. jag köpte en skjorta, men evelina köpte ingenting, det förstår jag!, verkar som hon shoppade så hon klarade sig i thai. ;)

dagen på praoen var mycket bättre idag, kom ju fler gäster så det blev ju mer att göra, bättre det än att man bara står still där som ett fån. imorn blir det ännu mer gäster, typ 180 så det blir ännumer att göra :) .
jag har lyckats klämma i mig 3 semlor idag (utan mandelmassa iofs) , och mer hade jag gärna tagit!, nytiga tina kommer fram igen! sedan lurade jag med evelina att köpa godis med!. bra att jag bara blir större & större, och byxorna blir ju mindre till mig, ganska logiskt, men kan knappt andas :D

nu har bror min åkt till Italien, känns ju ganska tomt hemma utan han redan, även om han inte bodde hemma förutom det sista. men jag ska nog klara mig (: ska se om jag får tid att träffa syster i helgen med (:

nej, nu blir det en film, sedan sova. det går inte att lägga sig vid 12 om man ska upp så tidigt, jag bara säger att jag ska lägga mig tidigt, men lyckas inte. kanske idag ?

ciao / tina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0