Brownie .

Idag har det vart ännu en slappdag. kanske skulle ha träffat Johanna & gått på bio, men det blev inte så sen. "( istället så har jag vart borta & solat idag igen, & eftersom Evelina kommer hem på måndag kommer hon vara apbrun,så då kan man ju inte vara heelt vit. ikväll så blire en myyskväll, med godis & gott och sen blire att kolla på melodifestivalen (: bra att jag har prao på måndag, och jag har inga byxor att ha på mig, man får inte ha jeans på scandic, man ska ha kostymbyxor typ och mina som jag har nu kan jag knappt andas i & sen är dom aningen förkorta. jag ska iaf praoa v.8 på scandic hotel, & v.9 på Bobbys, så kika in vettja! (: I miss u evelinadaarling, It´s time to come home now (: <3 / tina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0