blondie .

har nyss färgat håret, eller slingat. eftersom min frisör inte kunde göra nåt åt det, fick jag göra det själv! .. när jag ska tvätta ut det, så säger mamie: - det blev nog gult ändå, lite rött med. jag fick ett utbrott och bara: - VAAA ? , men det blev ju inte riktigt som jag ville, men det passar hyfsat ihop med det andra håret iaf !

igår va jag då på bio med evelinan (: ,  vi va på " linas kvällsbok " , och den va rolig, hade lite för höga förväntningar bara , haha.

ikväller så ska jag & evelina ( med flera ) åka skidor i knaggebobacken, det har blivit till en tradition, ellerhur linn ? ;D megakul, bara att jag inte har åkt skidor sen förra året, så jag är tveksam om jag kommer hem levande :S . det märker vi.

så nu är det dags att fixa iordning sig, ska åka vid fem!
kanske är detta det sista ni hör av mig, haha / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0