Baka .

Bobbys idag med, fick klä en skyltdocka & bestämma vad det skulle va på henne & sånt, kulkul (:, det kom ju in två tjejer från england med, i 20årsåldern typ :D , och jag va ju inte särskilt bra på att prata med dom, men några ord lyckades jag få fram iaf, haha.

sedan vid fyratiden slutade jag då, träffade evve på gina & gick & kollade en stund (:
gick sedan bort till hennes mamie på "annie johanssons" , fikade med prinsessbakelse & päronbakelse, sedan fick jag lifta med dom hem :D .
nu ska jag inte fastna här, måste nämligen baka kladdkaka till bobbyspersonalen som jag tänkte bjuda på på fredag!, hinner inte baka imon, för då äre dansa dansa! :)

nej men nu äre bäst jag gör lite nytta!, ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0