You can say baby, baby can I hold you tonight

ooh, den låten är så fin! har visst slarvat bort den på datorn, värre!

dagen har gått ganska snabbt, men segt. onödiga dagar nu alltså!
direkt efter skolan stog mami & väntade på mig. åkte in till tandläkaren, som tog 2 minuter typ. sen drog vi vidare till a6. jag hade glömt att vi skulle shoppa, så jag glömde naturligtvis plånkan hemma, tur att mami var lite generös!
fick med mig en svart kortarmad kofta typ , en fest-topp (ev. nyår!) , och en för topp. fick bara den röda nu, det andra blev till julklappar! jag brukar aldrig få veta vad jag ska få, vilket är kul ioförsig, men nu så !

imon ska jag på hv med papi & bellman, hah! jag har nog inte vart på en enda hv-match i hela mitt liv tror jag, nästan pinsamt!

men nu har jag inte mer tid att ödsla här! see some of you tomorrow ;)

pusss / tina

Kommentarer
Postat av: lina

glömde TINA DAHL att hon skulle shoppa!? jösses! förresten, jag brukar veta exakt vad jag ska få i julklapp men i år vet jag faktiskt inte. haha! så, trevligt med omväxling ;)

2007-12-18 @ 12:26:14
Postat av: tina

ja, jag vet! det är helt otroligt! jag vet helt enkelt inte hur jag tänkte där!haha, jackan kanske? ;)

2007-12-18 @ 23:55:43
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0