You are my beauties

gårdagen var fylld av många skratt!
jannike var segare än någonsin! (sorry, men erkänn jannikk! ) men tillslut kom hon!! vi skippade solningen, och tog istället bussen in till city. handlade klart alla mina julklappar, alla utan toni´s, men har ju ett tag på mig, han kommer ju inte förrens om en månad, ska hitta något riktigt bra :)
sen åkte vi med mami hem till jannikk ( nya smeknamnet ) där vi fixade lite, sen kom lovisa, evelina & emelie. vi körde klappleken, och jag fick jannike´s, som jag ville, haha! vi visste typ vad alla paketen innehöll.. en svart necessär iaf, och en ansiktsmask, thanks :) senare kom även lucas, ulff & joel, roliga typer!

och på tisdag kommer min älskling & co. linaaaa! min kusin från lappland (dalarna) , för de som inte vet ;) men vem kan undgå en så viktig person i mitt liv? - tänkte väl det..

gammal bild. är faktiskt blond där, även att det inte ser så ut. gillar verkligen inte denna bilden, men gillar denna tjejen något enormt!
my god vad jag såg ut! lina söt as always! <3
image116

vi ska ha riktigt mysiga dagar, och shoppa, prata... vi ska prata ut om ALLT vi vill ha pratat om, innan det kommer till 00-slaget den 31 december 2007. då ska vi ha lämnat allt dåligt bakom oss, och det nya livets början gör entré.

idag har jag jobbat med. skulle ju skriva upp mig på tider att jobba nu på lovet, då man tjänar så mycket mer, men nejnej, alla tider var visst tagna.. så jag fick inte en enda, snällt.

nu ska jag kila, puss / tina

Kommentarer
Postat av: lina

jag hoppas att du har klart för dig, att du är bland det bästa jag vet. det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig eller för hur mycket jag älskar dig! du är helt enkelt ovärdelig hjärtat och jag längtar verkligen tills vi ses!

2007-12-23 @ 00:38:21
URL: http://linaanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0