Save the last dance

heeey!

nu var det ett tag sen jag skrev här, sen i onsdags (?)
& mycket har hänt, jag har mycket att berätta, haha.

torsdag: skola as usual, sen dans. dansen var inte som den brukar, nejnej. mikaela säger att hon ska flytta till USA en termin & att det var sista dansen - föralltid. jag dog typ när hon sa det. kanske kanske blir det när hon kommer tillbaka. det MÅSTE det bli! vad ska jag nu göra varje torsdag? kommer sanka dansen med världens bästa mickan! hennes lilla söta hund nicki var även med! sen fick vi pepparkakor & varsin julklapp av henne, hon är för söt! ett par jättefina öronhängen fick jag! linnea fick ett diadem, de andra öppnade sitt hemma.

så nu tänkte jag bjuda på lite bilder från dansen med mickan!

                   

hade tänkt lägga upp en video, men tar det en annan gång.

puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0