Please don´t stop the music

väckarklockan idag var inte som den brukar, hahah.
vaknade av att alarmet snoozade men sen stängde jag av det & sov vidare, tills.. det plingar på dörren. jag tänkte ju att mamma & pappa var hemma så de kunde öppna, men ingen öppnade, och det plingade fler gånger. efter 10 minuter gick jag upp i pyjamas, haha. och öppnade dörren. det var ett sånt där bud, ett paket från KTM till pappa. han hade stått där ett tag, + att han skämdes lite över att ha väckt mig, haha. jag fick signera det på en såndär dator, och kan lova att det blev riktigt hett, haha. inte riktigt.

idag ska jag baka julgodis & ha klappleken med några sötnosar! sola måste &så hinnas med..

igår spenderade jag pengar på stan- igen! har inte alls mycket kvar nu, jag måste börja tänka över mina köp!

nu ska jag kila!
puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0