My darling

dagen var verkligen inte som den brukar vara en tisdag på flahultsskolan. helt otroligt. redan igår fick jag reda på överraskningen, janniq ringde & berättade, och jag skrek i telefonen och blev lite rädd att hon skulle få hörselskador, men hon var lika uppspelt hon! precis som i morse, jag & janniq var helt galna! förtusan, självaste kaptenen DANIEL KARLSSON skulle ju komma till skolan på besök! min idol !
jag pepprade kort som aldrig förr på kameran, medans janniq pepprade med min mobil, och filmade gjorde vi med!
han verkar vara en så himla skön kille! efter uppträdanden & frågestund var det autografskrivning & sånt, som givetvis fröken dahl skulle köa på! har alltid vart sån, och kommer alltid att vara. nu var ju detta en stor grejj, men annars skulle jag ha autograf för minsta lilla kändis när jag var liten, tillochmed på min bror hade jag, haha.

image115

påtal om min bror, som är i spanien nu med elin & tränar cross. jag skickade en bild till honom på daniel när vi väntade på autografer  och under skrev jag " gissa vem som är i skolan idag ? ", han:  " jasså, är han grym eller? hälsa från mig.. " och det gjorde jag, haha. " daniel, jag ska hälsa från toni dahl! " daniel: " toni dahl, känner du honom? " jag: " ja, det är min bror! " daniel kollade till på mig en extra gång, och sa: " ja, det är det va ! , hälsa så gott från mig, hinner ju nästan aldrig träffa mina polare i jönköping längre " hahah, lite kul!
du läser antagligen detta toni? jag vet allt att min blogg är bland dina favoriter!

sen på kvällen blev det ännu mer nöje, för första gången i mitt liv gick jag på en hv-match! och tro det eller ej, jag blev riktigt intresserad när jag satt där, kunde inte slita blicken.. tills.. brynäs gjorde ett mål i förlängningen som sedan avgjorde matchen. hv hade tydligen inte förlorat på jättelänge, så förlorar dom när jag för en gångs skull kommer & hejjar på dom, dåligt! 2-3 slutade matchen iallafall.

nu äre sleepytime! / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0