"Min pappa säger att min mamma är medvetslös när hon handlar kläder" , haha

denna dagen har vart mycket bättre! trots att jag inte riktigt kan lägga det andra på hyllan. men mina sötnosar har underhållit mig, hahaha. satan vad kul vi har haft.
dagen började med lucia, de var såå duktiga! allihopa! & nicole´s röst, helt otroligt vad duktig hon är :)
sen efter det var det fika & kameratime ;) har lite bilder att lägga upp! kommer längre ner.
hahah, när vi går på stan & jannike precis har köpt en klubba som hon säger fastnar i munnen, så säger hon "evelina" efter ett tag med klubban i munnen, "klubban har fastnat" hahah. evelina fick dra ut den, den satt fast. och jag trodde jag skulle dö av skratt, skitkul var det!
sen när vi åker på bussen hem, tappar jag min påse med trosorna jag köpte, så skriker jag " fan, mina trosor!! " folk stirrade, och vi började asgarva. vi satt längst bak, och påsen började åka framåt på golvet, haha.
sen sa jag något väldigt olämpligt, som evelina fortsatte på, hahha. vi är sega på sånt!
köpte iaf julklapp till syster, jeans & frank dandy trosor :)

     

sovmorgon imorron med :)

puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0