It´s in your eyes

dålig uppdatering, igen! sorry for that! det blir ett utav mina många nyårslöften. måste nog skriva ner alla på en lista tror jag.

  • Julafton: vaknade upp, med noll julkänsla, och det höll hela dagen, även när vi öppnade paketen. fick iallafall det mesta jag önskade mig :) Sofie & Henke kom, och det va väl hyfsat trevligt. me någonting saknades, TONI! brorsan, som alltid firar jul med oss, men han dök inte upp. han är ju i spanien med elin & hennes familj & tränar cross i 1 & en halv månad. men nästa år ska alla fira tillsammans, hela familjen!
  • Juldagen: jag vaknade upp & slappade hela dagen i stort sett. tills evelina kom en sväng! pratade 6 var ute en sväng. sen evelina, och lina kom en stund efter. min kusin lina från dalarna. vi sjöng singstar & satt uppe & pratade, sen fick vi ett fyllesamtal, haha. la oss lite väl sent.
  • Annandagen: in till stan för att shoppa. men jag var inte på shoppinghumör, det va så jäkla mycket folk. så fick bara med mig en fest-topp & knästrumpor. sen hem & ladda till huset, som jag tyvärr inte lyckades få med mig lina till. jag, jannike & emelie var riktigt taggade, men det blev inte så kul som vi trodde. gick först till donkan, och evelina kom sen. några kändisar där iallafall.

nu ska jag kila & äta, sen kommer lina!
puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0