I know you can

hey babes!

jag skulle skärpa mig i mitt bloggande, och skriva varje dag, sorry for that. pappa tyckte nämligen jag satt här för mycket, och eftersom datorn är min kunde han inte ta den, så vad gjorde han? skaffade en timer till internet så den bara funkar mellan en viss tid varje dag.. men oroa er inte, jag har hittat ett knep ;) men när han är hemma, är inte jag inne så ofta..

fredag: jag gick hem & fixade. sen gjorde jag iordning mig, och gick. tim, albin, evelina, evelina & johan kom och hämtade upp mig, sen hämtade vi jai & sen åkte vi till torpa. var där hela kvällen, ganska stelt.. sen kom mamma & hämtade mig (!) klockan 00.20 redan. evelina & de stannade lite längre.

igår / lördag tog jag mig en riktig sovmorron, och fixade, innan jag åkte till jannike vid 15.. sen kom krill & markus en sväng & hälsade på.. krill åkte, men markus stannade & ville inte åka hem, så vi hade några minuter på oss att fixa iordning oss och gå till jonna. vi var ändå inte sist där iaf. träffade lite nya trevliga människor där (: 8 tjejer var vi: jag, jannike, jonna, elin, soffi, linda, martina, cissi. och det var trevligt! lagade tacos och hade trevligt! vissa saker var väl lite synd dock.. "/
jag & jannike gick väl runt 02, och jag sov hos henne.
mamma kom och hämtade mig vid 13 idag, och nu ska jag gå och baka pepparkakor, så länge som jag tjatat om det!
bilder kommer! ;)

pussciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0