Glöm & dröm

heey!

har blivit sämre på att uppdatera mig här, men ska trappa ner på mitt datanördande, haha.

dagen började med svenska, sen simtest, haha. jag & evelina gjorde vårat bästa och konstigt nog fick vi mvg, helt ärligt! ;D sen hk där jag, jannike, krill & basse hade bildat eget team ! haha, askul var det idag. de är för roliga..
sen no, provet gick över förväntan, vg & jag började öva igår, nöjd! sen hem & käka, efter det kom jonna, födelsedagsbarnet (i söndags) & fikade. hon fick presenten av mig och blev nöjd tror jag :) sen pratade vi om alla saker som har hänt, my god. visade sig att vi inte ens pratat om vad som har hänt denna sommaren. och vi bor 50meter ifrån varandra. det får vi allt bättra tjejen! innan träffades vi ju jämt typ.

hon stannade iaf & åt här, så till 23 någongång, då gick hon hem. fuskasen slipper skolan imon, pga. ullaredsresa! :)

nu är det bestämt. du har lite att jobba på fröken dahl..

pussnatti / tina

Kommentarer
Postat av: L

Usch, behöver också sitta mindre här.. fast de enda gånger jag sitter här är när jag bloggar lr kollar andras bloggar iofs.. aja. Bloggande är beroendeframkallande! Haha:)
Godnatt

2007-12-11 @ 23:50:44
URL: http://tugga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0