Excuse me

hejsan !

nu har jag vart dålig på att skriva här, men det ska förbättras.
ska berätta lite om de senaste dagarna.
 
fredag: först skola, slutade tidigt, vid 13. sen gick jag & evelina & solade. efter det gick vi hem till mig, och emelie kom en stund. sen åkte hon & jobbade. jag & evelina fixade iordning oss och åkte ut till albin där det var fest. och vi hade trevligt nästan hela kvällen ! thanks.
sen övertalade jag evelina att åka hem, sorry, you know why !
trevlig kväll alltså.



sen lördagen: började med att jag kom upp alldeles för sent. sen åkte jag & mami till stan & shoppade. fick med mig ett festlinne, en grå stickad klänning, knästrumpor, och en bh. nöjd med mina köp faktiskt (: dessvärre är det inte lika mycket pengar kvar på kontot, haha.

sen kom emelie hit, evelina skulle med kommit, men hon var hemma istället. jag & em åkte med toni till hovslätt. sen kom jonna med bussen, och vi gick hem till henne. lukas & joel kom senare med. sen skulle vi hem vid 00 som vi bestämt med min bror, men när jag ringer vid tio i, svarar han inte. jag ringde hundraelva miljoner gånger, men tror ni han svarar? nej. då blev jag ganska sur, eftersom em skulle hem senast 00. tillochmed clabbe ringde jag, men han svarade inte heller. slutade med att vi tog bussen efter 01 och sen fick vi gå hem. toni hade glömt mobilen i bilen, därför svarade han inte. vid 04 inatt ringer han och säger förlåt, sen fick jag gå upp & öppna dörren åt honom. det blev en ganska dålig kväll..

idag måste jag plugga, geografiprov på 30sidor imon som jag inte ens kollat på än, bad me.
skulle kolla på emelie & deras dansuppvisning med, om jag hinner då...

puss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0