Stars are blind,

hello!

ska ta & börja med :

¤måndag!: kom ju hem från england på kvällen, så det blev inget annat än att sova, eftersom det va skola dagen efter.

¤ tisdag: upp tidigt & duscha, fixa iorning mig & äta, sen va det dags för skola. började med svenska, säkert att jon ite har dekat upp kompisvis? jag kom med 3 stycken som är kompisar med varandra, men som jag aldrig umgås med. men iaf, vi fick ett dejtingföretag,  " meet mr. or mrs. right " haha. efter det va det idrott, springa i skogen. jag är så otränad att jag kan få håll bara av att gå till brevlådan, haha. efter det lunch, sen hemkunskap där det blev ungnspannkaka med äpple, kanel, lingonsylt & glass, faktiskt gott. fortsatte dagen med no, martin är ju riktigt bra. sen slutade den dagen. åkte bort till shell  med jannike för att tanka moppen & mobilen, sen till bubs, som va stängt. så vi åkte ner till vip & handlade glass, sen hem till mig, lagade mat & efter det glassarna (:

¤ onsdag: skola igen, och dagen va riktigt seg. slutade tjugo i fyra, sen hem, äta och in till jobbet för att jobba vid halv fem. jobbade bara till 19, sen i full fart till stenbäcken på återträff med konfan, kom lite sent, men hann se lite bilder iaf. sen fika, och efter det, flirtleken, hahah. sen hem, äta, in på datorn, och sen sova.

¤ torsdag: började med sovmorron till 9, sen till skolan. först klt, där vi fick vänta ett tag på alla bussåkarna. sen gick jag & evelina på möte i aulan, nya föreningen skolan har startat, flahultskolans IF , hahah. tänkte vart med & spela fotboll först, men nu blir det nog så att vi & lisa spelar innebandy ;D efter det rullade dagen på ganska snabbt, historia, spanska och idrott. jag & evelina skulle ju solat, men det har inte öppnat än.
sen slutade vi, så vi gick hem & gjorde lite käk, sen moppade vi oss in mot city för att leta praoplats som gick mindre bra för min del. evelina frågade 3 stycken som sa " vi ska kolla upp det " jag frågade nog med 3, men bara en som sa att dom skulle kolla upp det. va inte motiverad för fem öre, så imorgon ska vi in igen, men egentligen är det shopping som gäller då, behöver verkligen höstkläder, de är ju svinkallt ute nu!


ciao / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0