Speedcross-SM Skene

ja, ni läste rätt, det blev ändå skene idag, som ni såg i förrförra inlägget så va jag väldigt besviken för att det va nästan helt säkert att dagens utflykt skulle vara till skene iaf, men ändrade planer! och jag är superglad.

började med att jag vaknade av ett sms i morse, från toni där det stog att han skulle köra, och att jag skulle kolla med pappa så han ville följa med mig, så jag ringde pappa direkt, han skulle tänka på det.
sen ringde pappa mig vid 15 ungefär och sa att jag hade en kvart på mig, så kom han hem från jobbet, och då skulle vi åka. no way att det skulle gå, men jag skyndade mig. satt där i myskläder, helt osminkad och hade inte ätit middag, så det gick nog i 110 för mig, slängde på mig ett par jeans och min luvtröja, sminkade mig lite snabbt, sen fanns det som tur var färdig mat, så jag satt och åt när pappa klev innan för dörren, helt otroligt. för er som känner mig vet ni att jag är lite seg ibland, men inte idag, när det verkligen är något jag vill, ja då går det undan  ;)

sen åkte vi, och va väl framme i skene vid 17 någongång. då hade vi bara missat träningen, så det va ingen fara. toni sa direkt att han hade ont, så jag hade inga förväntningar alls, dessutom klagar inte toni i första taget, men det va värt ett försök. 1:a heatet tog han starten och ledde, sen vurpade han, och fick bryta det heatet. då fick han köra semifinalen och där tog han starten igen, och vann det heatet, då va det bara finalen kvar, där han trillade ner från att ligga 2:a till att sluta som 5:a, vilket va bra efter allt strul.

alla åkte hem mer eller mindre nöjda, dagen blev lyckad! (:
hade tänkt lägga ut lite bilder, men dom gjorde visst om bilddagboken, så det får bli imorron!
puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0