Senaste nytt (;

heej och välkomna till senaste nytt med tina! , haha.

nu va det någon dag sen jag skrev här, så bäst jag uppdaterar mina dagar! vi börjar med..

.. lördag: efter att jag fick reda på att det va okej med brorsan så åkte jag ut till evelina! där va vi en liten stund, sen åkte vi in till jobbet och lånade med oss en film. efter det så beställde vi pizza, sen moppade vi oss till hovslätt och hämtade den, sen till vip. sen hem till evelina igen, och käkade. efter maten mättat våra magar så moppade vi oss iväg igen, denna gång till norrahammar. hem till kristian & co, och sen moppade vi alla oss ut till barnarp, men åkte ganska snabbt därifrån. jag & evelina va sååå nära på att bella med moppen, vi va ju inte så säkra på dom där slalomstaketen vid cykelbanorna heller (; men vi överlevde !
vi åkte till shell och tankade, och där mötte vi myntti & bernie, så vi tjötade lite med dom, sen åkte vi hem till mig och hämtade redbull för att orka vara uppe ! sen hem till evelina och kolla på film, "NORBIT " , haha. evelinus somnade mitt i filmen, så jag satt kvar där och garvade för mig själv , hah. efter det så bäddade vi, sen la vi oss framåt halv 4. kul hade vi! sen vaknade vi ganska sent på söndagen, och gick och segade, måste tillägga att vi spelade tp, & jag vann för första gången i mitt liv!
sen åkte jag hem, duschade och lite så, och sen in på msn.

där satt jag och pratade med emelie om vad vi skulle göra på kvällen, och det slutade med att jag, emelie, lisa och ellen sov inne i stan i ellens pappas lägenhet! vi skulle sova under bar himmel på ellens balkong, men det blev inte riktigt så.. det började med att vi åt pizza, sen satt vi & pratade, sen ut & gick en sväng, och sen när klockan va runt 02,00 så skulle vi åka ut till norrahammar för att hämta bastian & david.
vi va uppe och tjötade, och trodde vi såg en tjuv, men det va brevbäraren! så vi va uppe tills det började ljusna ute, jag och emelie snodde iaf dubbelsängen och sov där. vi vaknade vid 10 nångång, och eftersom vi somnade vid 6 så blev det ungefär 4 timmars sömn den natten.
så vi åt lite frulle, sen kom sanna & sandra & vi åkte ner till vätterstranden och låg och stekte. sen kom evelina ! efter det åkte alla utan jag & evelina hem till ellen, där gjorde dom mat, så vi om när det va klart. efter det åkte jag, evelina, emelie & lisa hemåt.

på kvällen så hade vi bestämt att hitta på något, vi fyra men emelie va trött, så det hela slutade med att jag, lisa & evelina sov ute hos evelina på hennes innealtan! hahah, fyfan vad blåst jag är! jag vet inte hur många gånger jag har gjort bort mig dom senaste dagarna, pinsamt värre! trötta & dryga som vi var, men kul hade vi allt ! herregud. vi somnade väl någongång runt 2 skulle jag tro. på morgonen kl. 07,00 vaknade jag och evelina samtidigt, av att det va svinkallt! jag drog på mig mina mjukisbyxor och ett par strumpor, sen sov jag vidare. klockan halv tio vaknade jag igen, och detta va värre än halmstad! jag kokade, jag låg precis vid "fönster-dörrarna" så solen lös över hela mig. jag fick lite panik, och sa: alltså jag kokar, snart hoppar jag i poolen! evelina svarade: ja, gör du det! så jag hoppade i i mina sovkläder, trosor & en t-shirt, och det va skönt att svalka av sig kan jag lova..

efter det frulledags! sen ringde vi emelie & frågade om hon ville hänka med oss till vätterstranden, och det ville hon! så där har vi legat heeela dagen, och lite färg har jag allt fått, haha. ännu några pinsamma saker inträffade. sen kom några killar med, säkert över 25 och började prata med oss, heey, va vattnet kallt ? ( jag trodde lisa kände dom först, haha ) sen började dom tjata på, " men ni behöver inte gömma er när ni byter om " och massa, haha men dom va inte äckliga liksom, trevliga, dom drygade nog sig va våran uppfattning.
efter det blev det hem, och dagen idag har fyllts av väldigt mycket skratt!

nej, jag ska upp & jobba imon, så dags att nana, 10-19, seeegt.

puss på er  ♥ / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0