Såklart.

idag har det vart sommarvärme, för en gångs skull.. dagen började med att jag vaknade vid hakv 11 av att pappa ringde, men jag svarade inte, utan sov vidare, jag slumrade bara till en stund.. en timma senare ringer evelina, så jag försöker låta lite piggare :D , haha.

evelina säger att det är fint väder, så efter det samtalet går jag upp och äter frulle ute i solstolen. tog med mig datorn ut i solen en liten stund, men sen solade jag bara. när klockan närmade sig 17 så kommer evelina till mig, och vi åker iväg till taberg´s topp för att köpa glass. satt där en liten stund och pratade, sen drog vi vidare till västersjön för att bada. vid 19 typ skulle vi bada, men då va det inte lika varmt ute längre, men jag doppade mig iaf, evelina kom en bit ! sen åkte jag hemåt.. ikväll har jag hunnit med att träffa jannike en liten stund med.. kollade precis väderprognosen, fint väder imorron, sen dåligt på onsdag & torsdag, sådär på fredag. så det kanske är bäst att passa på att steka imorron också, så jag inte kommer till skolan så vit att jag bländar dom andra..

glömde uppdatera om gårdagen med, började med div. 1 där han blev 8:a, men hade riktigt ont.. sen stog han över heat 2, sen va de dags för nästa tävling, det gick 2 på samma dag & plats. denna gång, lag-sm där toni skulle köra första heatet. han vurpade och fick ännumer ont i baken, så det va färdigkört för dagen. tycker det va lite osmart att köra, nu i efterhand, för det blir nog inte till Skene på onsdag, där det är Speedcross-SM , jag som sett fram emot den tävlingen så, han har inte skadat sig alls mycket, men såklart att han skadar sig precis när det är dags för såna roliga tävlingar.. shiit..
så det blir väl inga mer Speedcross-SM tävlingar, för nästa är den 22:a, samma dag som skolan börjar, och det är uppsala. usch, får huvudvärk bara jag hör ordet skola. lite besviken är jag, men jag har väl inget flyt för tillfället..

aja, nu kan jag inte klaga över det mer, eftersom jag inte kan bestämma om han ska köra eller inte ändå, jag kan bara vela & önska.
nu ska jag drömma vidare, gonatt / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0