Out of control

heejsan.

blir inte ett superlångt inlägg, med tanke på att min klocka står på väckning kl. 05.30 , så jag borde sova nu..
men det gör jag inte, så då får jag väl göra nån nytta (;
sist jag skrev var i onsdags, så får uppdatera mig lite..


torsdag: upp i hyfsad tid, duscha och så, sen tanka, lämna tillbaka filmerna och sen in till en brud vid namn evelina, som väntade på mig i city. vi gick där hela dagen, hade massor att prata om, så längesen vi hade tid att prata ut om en massa.. vi gick runt bland affärerna, sen gick vi bort till min frisör och pratade om mina planer, efter det till bernards för att ta en fika. kom iaf hem med present till elin och shit, jag kommer inte ihåg mer, haha.

fredag: jobbade 12-18, därefter kom sofie, henke, anders och mia. toni & elin va ju redan hemma, sen kom evelina med, så vi blev hela 10 pers tillslut. åt lite gott och så, sen gick jag och evelina ut en sväng, sen blev det att sova. somnade redan (a) kl. 4 !!

lördag: började med frulle, sen följde jag med toni & elin in till city för att hämta ett armband. jag och elin hann in en snbbis på gina, så jag köpte en tröja, och hon ett linne, hahah. det va kul, elin hade tagit på sig det linnet hon tönkte köpa, så höll hon hennes egna i handen, så när hn skulle betala ( hon va jättetrevlig i kassan, och tyckte det va helt normalt att göra så typ ) så hon sa att elin har ett larm på tröjan med, haha. så hon sa till elin att typ böja sig över disken, men dom fick inte bort larmet, så elin fick gå och byta om igen, haha. va snabb upp med kamern där, kolla bilddagboken om någon dag!
se åkte vi till no-ha-ma och fikade, efter det åkte jag, mami och elin till tygaffären i taberg, sen upp till taberg´s topp där vi jag och elin köpte glass. sen blev det hem, jag och elin solade & lekte ute ! sen äventyrsminigolf på rosenlund. jag visste redan att jag skulle förlora, men det skiljde 4 poäng typ, bra för att vara tina! sen beställde vi med oss pizza på hemvägen, och sen blev det en film.

imorgon ( söndag ) står det motocross på schemat, denna gång Lag-SM i Eksjö, kom dit ! får väl se om rumpnissen lyckas ta sig runt, uppdaterar imorron kväll..

nu ska jag sova, klockn står ju som sagt på 05,30 imon, eller idag!
nattpuss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0