Mycket skratt & glada miner (:

godmorgon!

gårdagen blev mycket lyckad kan jag lova, mestadels iaf, fanns ett & annat vi kunde hoppat.

började iaf med att evelina kom hit vid 18,30 & sen ringde jag till pappa som fortfarande va på jobbet, och han hade hämtat en lånetelefon åt mig. jag visste att det va en motorola, och hoppades väl på att det va den tunna varianten, men det trodde jag inte. så jag & evelina moppade oss iväg till a6 & in till pappa. där ligger en motorola, typ hundra år gammal, och vi börjar asgarva (inte pappa, för den va ungefär i klass med hans, fast denna hade färgskärm) haha. jag skämdes så in i för den där, så den fick llígga i moppen resten av kvällen. vi åkte iaf vidare mot liljeholmen för att spela minigolf. vi åkte till rosenlund, sen va vi påväg till huskvarna, men efter att ha kört en himlans omväg så kom vi fram.. ställde moppen och tog med oss våra feta godispåsar, sen gick vi in. hahah, det va nära att jag började asgarva just då, evelina sa såhär: där sitter nog ett litet barn. det va en barnvagn som stog med ryggen åt oss, och när jag såg barnet, haha, då va det väldigt nära, men jag bet mig i läppen och klarade av det. sen säger han golfnissen: jaha, nu är den stora frågan, om ni är under 14? hahah, evelina svarade ju ärligt, jag med ;D , där va det också väldigt nära att jag började skratta, men bet mig i läppen, igen!

sen började vi spela alla 18 hålen, så det tog sin lilla tid, men kul hade vi verkligen! jag vann för första gången i mitt liv tror jag, på minigolf ;D , jag avslöjar resultatet: jag fick 66 och du fick 81 evelinas kommentar: jaha, men då vann ju jag!! jag låg dubbelvikt, haha. sen kom hon på att man ska ha så lite slag som möjligt, vilken stjärna!

sen skulle vi åka och äta var tanken, så vi moppade oss till donkan, mendå ångrade vi oss, och pizza va vi inte heller sugna på, det va ju det enda som va öppet, klockan va väl runt halv tio-tio tiden då. så istället åkte vi hemåt för att äta en macka, och då ska jag ta min nästa genväg, på en cykelbana någonstans, och då, då är det några idioter som kastar världens största vattenballong på oss, så vi blir dyngsura, och evelina bara skrek, själv så va jag ganska seg i reaktionen, haha. hela vägen hem gnällde vi på att vi va blöta och vilka töntar dom va. men men, vi åkte förbi vip för att se om det va några kändisar där, kristian, sandra, myntti &co. så vi stannade & pratade en snabbis, sen åkte jag & evelina hem till mig. där jag fick problem med att svara på sms, hahah. jag fick låna evelina´s telefon, annars kunde jag inte göra smileysar. sen åt vi en macka, och sen skulle vi bort till shell för att tanka. då ville evelina ha sin mobil, och jag snodde mamma´s sålänge.. när vi kom hem igen, så kläcker evelina: egentligen skulle vi sätta en lapp på bänken och skriva: GRATTIS lilian, du har just vunnit en ny mobiltelefon ;)
och då låg jag på golvet kan jag säga, det va riktigt kul, ( förstår om ni inte fattar våran humor )
så jag började skriva en lapp :



sen vid 00 typ,så kom johan & hämtade evelina, tack för igår, hellyckat! sen satte jag mig här en stund, vilket jag ångrar. skulle ju upp tidigt idag, men med tanke på att jag la mig 02,00 så va jag snäll mot mig själv, och ställde klockan på 9, men tror ni jag kom upp då? neej, vid 10. så det blir tufft för mig imorgon, när jag ska upp redan vid 07,00. ring och väck mig om jag inte är i skolan vid halv nio ;D
dagen är inte planerad än, men tidig läggning ska det allt bli, kanske ett inlägg senare med. funderar på att åka in och fråga om jag kan få en annan lånetelefon .

ciao / tina


Kommentarer
Postat av: lina

haha, nej, jag förstår mig inte riktigt på eran humor 8]

2007-08-26 @ 17:11:03
URL: http://linaanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0