My sensations

hallo!

hoppas ni mår bra, själv så är jag dödstrött! har jobbat hela dagen, och shit va mycket folk man träffar, varje dag kommer det in någon jag känner, och idag kom bl.a stefan in, min klassföreståndare, haha, han började asgarva åt mig. dagen gick iaf bra, och det blir roligare, men det är nog för att jag lär mig mer & mer..
som vanligt blev det ju en & annan pinsam situation, men sånt får man ta, och det kommer flera sådana.

på vägen hem hade jag tänk svänga förbi öb, men dom hade stängt, så jag åkte till ica maxi och handlade en påse godis. sen hem & åt lite, sen va väl klockan runt 20 när jag moppade mig ut till jäbo för att kolla på film med evelina. det va någon ny film som jag tog med från jobbet, kommer inte ihåg vad den hette, men  det va med paris hilton iaf. lite divig, men ganska bra film. nästan direkt efter filmen moppade jag mig hemåt, och det va svart ute, så lite läskigt va det allt att åka där själv i skogen. det är ju en bit.. men jag lever! dessutom har jag en väldans respekt för djur, alltså om dom springer ut i vägen, skitläskigt om man skulle behöva tvärnita eller ännu värre-om man inte hinner & krockar istället.. så därför gick det sakta hem, men hem kom jag ju, tillslut !

imorgon står städning överst på min "att-göra lista" , det skulle blivit av idag, men det blev inte så. imorgon måste det bli, hela min liggfåtölj är full av kläder, ett berg, sen ligger det massa saker på golvet. sen om det är fint väder blir andra punkten att sola. tredje punkten är att jag kanske skulle träffa systeryster.
nu ska jag sova!

don´t know why, don´t know how.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0