My Day

hejsan!

ska berätta lite om min lediga dag idag då (;
började med att jag drog mig upp ur sängen, klockan var väl runt 11-halv12. sen gjorde jag mig lite frukost, och skrev ner min "att-göra lista". hela 16 punkter, och jag har gjort 3 , haha.
det viktigaste idag va iaf att städa rummet, och det gjorde jag. sen fick jag för mig att jag skulle möblera om, men det va ganska onödigt, eftersom det ändå slutade med som det va innan.
efter det blev det lite pannkakor, gjorde även en matlåda, ska jobba imon, eller idag blir det ju.

när jag ätit & fixat så satte jag mig här lite, och sen blev det att moppa mig till myntti, kristian, sandra, linda & bernie. så vi åkte upp till shell först & sen taberg´s topp och lite runt, trevligt.. efter det blev det hemfärd.

nu ska jag lägga mig, jobba 12-18 imon, direkt efter det vidare och möta syster & henke, så ska vi åka till kusin mie & bernhard som har förlovat sig!

gonatt på er ! / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0