Much better

heej igen!

nu har jag fått reda på att det inte va någon fraktur, så nu är jag lugnare, men dom skulle ändå stanna på sjukhuset tills ikväll.. jag jagar upp mig ganska snabbt, man vet ju inte hur farligt saker och ting är, och jag blir orolig för sånt väldigt lätt..

ikväll blir det att jag ska träffa evelina, sen sover vi hemma hos henne, hennes föräldrar va på gotland eller nåt tror jag ! så det ska allt bli trevligt!

vi måste in till mitt jobb med & lämna tillbaka filmen jag lånade igår, kollade klart i morse. Step up hette filmen, jättebra! den hade redan en "tips från personalen" lapp, annars hade jag satt dit en sån..
planerna för kvällen är inte riktigt satta än, men det blir iaf in till jobbet, kanske ta med en till film? sen pizza. resten av kvällen är det inga planer för, så har ni något på G , slå en pling bara!

men nu ska jag gå & packa lite, sen ska jag plinga evelina.

ciao / tina

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bra film på Tv4+ ikväll kl 20...

2007-08-04 @ 15:52:49
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0